ANNOUNCEMENT.....

Friday 26 February 2010

NEW PACKING TEPUNG KEK COKLAT


Sori ya kawan2....
Lama sungguh tak hapdet my biz blog nie...bukan tak nak hapdet tapi ketiadaan masa yg cukup membuatkan saya tidak menghapdet blog saya nie....saya tetap jenguk blog saya nie....
Tak hapdet bukan bermakna biz saya dah tak jalan...biz masih on seperti biasa dan biz saya semakin laju...terima kasih kawan yg masih memberi sokongan kepada saya...say dah upgrade biz saya dari semasa ke semasa...sekarang nie sudah ada pertambahan barang2 baru untuk customer2 saya yg amat saya hargai.....
Tak sabar rasernyer nak tunjuk barang2 baru kat kawan2.....heheheee..
First sekali saya nak perkenalkan TEPUNG KEK SEGERA AMIE telah muncul dengan wajah baru...hahahahaaaa....sebenarnya saya dah upgrade wajah tepung saya nie sejak Jan 2010 lagi..tapi tak de masa nak tunjuk kat blog nie....ini la wajah tepung terbaru saya...wajah jerr yg baru tapi rasa kek tetap sama....dan cara buatnyer pun tetap sama....terima kasih kepada pelanggan tepung saya yang setia dan tak jemu2 oder tepung nie dari saya.....


Kepada kawan2 yg belum lagi mencuba jgn segan2 nak mencuba tepung kek saya nie....gerenti sedappp...dan tak payah bersusah payah nak beli itu dan ini semata-mata nak dapatkan sebiji kek...cuma ikut jer arahan yg telah diberikan...hanya dalam masa 1 jam sahaja kek kukus coklat susah siap tersedia.....
Jom cuba!!!!

1 comments:

Andaforex V 1.01 said...

BERAPA HARGANYA??

Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia
Watey Blog
Liteforex.com

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin